disable highlight

Followers

Saturday 17 September 2011

Review "Raya Tak Jadi"


Assalamualaikum w.b.t.

Ok, entry kali nie aku just nak review je cerita yang aku tengok dekat wayang semalam... cerita tuh ialah ''Raya Tak Jadi'' yang dilakon oleh 2 orang pelawak pecah perot Malaysia iaitu Saiful Apek & Johan... Johan memang pelawak no. 1 aku sekarang & kalau korang tanya aku antara lawak Johan dengan Zizan mana yang aku lagi minat memey aku pilih lawak Johan laa... seriously!! hahaha... 


Cerita dia boleh laa tahan tapi ader part2 yang lembab sikit... aku bagi 3.7888 star laa daripada 5... semalam masa aku tengok memang wayang tuh full house!! dari atas sampai seat yang paling bawah penuh... kalau boleh duduk kat atas tangga pon aku rase penuh jugak... tapi situasi tuh memang aku da agak da... mesti box-office nye cerita nie...


Kalau nak tahu cerita dia macam mana kena laa pergi tengok sendiri... lepas nie aku nak tengok cerita "Johnny English Reborn" pulak... orang kata cerita nie dari start sampai ending dia lawak + best... ada pulak orang kata nak bagi 6 dari 5.. gilo ke apa orang nie... hahaha!! memang bulan 9 nie kerja aku tabur duit dekat tempat wayang je laa... jahanam duit aku... kah kah kah... jom sape mahu follow cepat isi borang kat ruang komen bawah nie ea... ^___^

kalau ada hujan yang macam nie memang aku beli TGV dekat Mines tuh

p/s :: nak tengok cerita "Bujang Terlajak" !!!

8 comments:

ekabukanmakcikkau. said...

aku pon suka johan sebab aku suka lawak bahangang dia . muahahhaaa

SITI ARFAH said...

Nnt nk tgk movie2 latest kt youtube je la. hehe

Anonymous said...

nak tengok movie tuu!

haha, tahun ni je dah berapa banyak kali tengok wayang laa, ahai..

p/s : duk kajang gak eh? hoho

Aleen Aiden said...

amboi.ade pulak .78888 kat ctu.macam mane buat pengiraan smpai bley dpt .7888 nih?hi3 :P

Atiqah Wadiah said...

nk tgk..nk tgk..

ayuna ayuni.. said...

cam best jek...!!

tp syg, aku punya final dah dekat.

kena tahan napsu la cm ni~~~

haish

Umie Nadhirah said...

kaki wayang betul..
kat mane ade hujan duit? nogori mano?..

Just Mini Love said...

nak tengak ah nnti.. huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...