disable highlight

Followers

Wednesday, 28 September 2011

Header Baru!! TQ Aesya Zealous

Assalamualaikum w.b.t.

Hepi giler aku hari nie sebab blog aku yang usang nie da ader header laa... cuba korang tengok & tenung header aku yang kat atas nie... cantik tak cantik tak?? sebelum nie memang tulisan semata2... aku mana laa reti buat benda alah nie... header nie pon hasil derma ikhlas dari member aku setelah penat lelah aku pujuk & suruh dia buat... hahahaha...!!

Member aku nie budak blogger jugak tapi boleh diketegorikan sebagai blogger otai da sebab dia nie da agak lama dalam dunia blog & beriban jugak laa follower dia... kalau agak2 korang nak header baru boleh laa usha kat blog dia.. tapi aku tak jamin kat korang laa kalau dia nak buatkan ke tak... hahaha!!


Sebelum entry nie jadi lagi panjang, aku nak cakap dari pedalaman hati aku nie... sangat2 Terima Kasih dekat aesya zealous sebab sudi buatkan header aku nie... aku suka giler laa header nie.. simple & lawa!! pastu teros tukar background jadi kaler hitam... hahaha!! semartttttttttttt... korang jangan jeles ye... hahahaha... nanti aku belanja ko Burger King ekkk aesya zealous... ^_______^

9 comments:

Aesya Zealous said...

haha same2.. hitam baru la semart utk lelaki..hhaha..

sori ah aku main tibai je header n background. mne tau klu ko xsuke kaler itam ke kan. tp aku pedulik hape. aku suke kaler hitam!! hahahh

btw, hepi blogging :)

p/s: memang susah la nk aku buatkan header. pada yg betul2 xde header bru aku buatkan.:P

mocha~ said...

hitam nampak kemas, :D

Heidi Shafiq said...

header sempoi dan menarik.. :)

miratun madihah said...

untunglah ada header baru, kehkeh

ayuyuuu :) said...

okay

header cantik kemas

sesuai dgn gender anda.

:)

CintaKhadijah said...

simple but nice.. cintakhadijah likes dis.:p

eyryn said...

hehe.sukenye dye dapat header baru :)
nice header !

budak.mata.empat said...

mana aci..nak jugak headr baru!! Y_Y
ganaz tapi tetiba ad pingu..haha
abang tembam dalam hati ada taman kot...=p

iejjah said...

wah..hebat...da cun la blog :}

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...