disable highlight

Followers

Tuesday 11 October 2011

Minggu 5 = Minggu Test

Assalamualaikum w.b.t

Hoihoiihoiiiii... lama giler da tak update blog nie hoiiii... memang nampak giler sesawang2 haram kat sini... sejak da start kuliah nie memang ter"sangat2" laa busy... nak kata busy sebab study pon macam "jauh panggang dari api" jekk rasanya... kah kah kah... nak blogwalking pon da takde nafsu... apetah lagi nak update cerita baru kannnnn... yang nie pon aku gagah kan jugak sebab rasa bersalah giler dekat orang2 yang bukak blog aku nie(bajet blogger femes)...

Sedar tak sedar da 5 minggu kuliah aku start... kalau ikutkan takwim universiti aku sekarang nie memang minggu test 1... da minggu test da kan!! (buat2 terkejut tahap dewa)... aku rasa macam x belajar ape pon lagi nie... macam kosong je otak aku... acane tuh?? nie semua sebab cuti 4 bulan hari tuh laa nie... hmmmm, takpe2.. still ada masa lagi nak study kannn(sedapkan hati).. ok2, cukup laa setakat nie... nak start study nie.. nescafe pon da minum... semangat tak?? hahahaha... minggu nie ada 2 test... next week pon sama... yeahhhh!! kalau ada test baru laa namanya student kan... ^____^
 
GUD LUCK UNTUK SEMUA YER!!


jangan study sampai stress macam nie yer... aku tengok pon tension...

6 comments:

Syazwan Che Deraman said...

goodluck weyy1

mocha~ said...

dah lama x test..rasa tekanan lak,=="

cik_PAIN said...

elehh tido jgk =p

atien rashidi said...

nak ckp . cuti sem bestt oooo . p/s gudluck :)

Anonymous said...

goodluck,kita tade test lagi,cuti besttttt :D

Amirah Jafri said...

ciannyaaa all the best... usaha doa tawakal :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...