disable highlight

Followers

Tuesday, 21 June 2011

K-POP

Demam k-pop melanda!! k-pop skrg terkenal bkn saje kat malaysia jek tp seluruh dunia tau kewujudan genre nie... k-pop berasal dari korea... trademark diorang nie ialah menyanyi sambil menari selain dari muka diorang yg boleh di kategori kn suci macam anak patung(comel bak kate adik aku).. geli aku dengar... haha... nie laa salah satu sebab knape diorang mempunyai ramai peminat/fans x kira laki o gurl... tapi aku nak sgt tgk k-pop nie leh tahan berapa lama.. haha... kite tnggu jelaa ok... d sebabkan adik2 aku peminat setia k-pop nie, aku pon kne tempias demam diorang nie... adoiiii... tp aku x layan laa k-pop2 nie... setakat dgr2 cmtu boley laa...

nie laa tempias yang aku kene tuh... sampai aku leh tau laa name2 group k-pop nie..


  • Mblaq
  • Super Junior(SuJu)
  • Beast
  • U-kiss << lagu 0330 aku suke
  • 2PM ke 2AM << xkonfem
  • B2SK << ade ke?? (dbsk)
  • Bigbang
  • Girl generation
  • Wondergirl
  • T-ARA

nie je laa yg aku ingat buat mase sekarang and sebenarnye banyak lagi penah dengar... korang rase parah x demam adik2 aku nie?? sampai aku pon leh hafal name group2 k-pop nie...



p/s :: kepada fans k-pop, kalau ada salah jangan marah ye... hak3!!

9 comments:

are_liana said...

k-pop???? daaaaa~~~ (tak layan LANGSUNG)
haha :D

tengok tak vblog matlutfi90 yang latest pasal k-pop nie? menarik !

Aiman Hj Amin said...

Daaaaaa... bak kata matlutfi90, plastik!! hahah.. btw, ak rse 2 a.m ngn 2 p.m dua2 pn ade.. pnh dgr je tp x layan.. daaaa.. hahah..

AiNi Nayumi said...

conclusionnye awk ni minat kpop jugak ke or lyn kan je lagu2 diorg...???? dbsk la... 2am n apm pun ade...

AiNi Nayumi said...

eh..salah..2pm..
;p

Chachos Cheezy Wedges said...

hehehe... lyn lagu 0330 jek.. kah2.. lagu boifren sape nyanyi ekk??

nrash_dbsk said...

bagi ak 4ever ye!!haha

~ shana ~ said...

2 am ade, 2pm pun ade...
nickhun 2pm sgt chomeyl ok!!
chomeyl sgt3!haha..

*aku bukan peminat k-pop..aku pun kene tempias dr kwan2 aku.. :D

chema said...

haha..entry yg menarik..saya minat kemainn k-pop.
lagu boipren tuh kump boyfriend la nynyi..
hakhak..klakaa2..

Chachos Cheezy Wedges said...

chema :: menarik ke?? mcm tak pon.. hahaha!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...