disable highlight

Followers

Wednesday, 11 January 2012

Duit Kertas & Syiling Baru Malaysia

WORDLESS WEDNESDAY





Bagi aku duit baru nie smart... ada laa nampak standard oversea sikit...
bagi korang pulak??
konpem ade yang tak suka kan?? 
berani jamin kerat jari nye nihh... hahaha~~

p/s :: lama aku x update blog nie.. 
       break a new record.. 
       intro pon malas nak buat... hahahaha!!

8 comments:

bukan retis said...

manede sombong ea..org tu yg xbtulkn chatbox die..xtau nk say hi2 cmne.hehe

Ahmad Ali (bukan nama sebenar) said...

peh . macam duit token je aku tengok
HAHA
follow balik jom

Crew Fathi said...

Cantik! ^_^

keindahan Hidup(faizul) said...

smart molek duit skrng..

Anonymous said...

haha ! aku seap sound cakap duit siam lagi.

memang ketinggalan larh.

siyesly takut2 aku nak guna syiling baru nie.

macam duit tipu2 ringan lak tu. hik3!

no limit adventure said...

nice blog :)

cik ungu said...

setakat tayang gambar duit bek takyah.

cuba-cuba la bank in semua tu dlm akaun bank aku kan lagi berfaedah.


p/s: nti den sms no akaun bank. mkaseh

syakey said...

tapi duit kertas tu mcm duit main saidina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...